Swarzędz: meblowa marka czeka na kupca
Nie ma chętnych na kupno marki. Co najmniej 4,9 mln zł to zbyt drogo – uważają firmy z branży
Co najmniej 4,9 mln zł chcą uzyskać ze sprzedaży znaku towarowego Swarzędz przedstawiciele będącej w likwidacji spółki.
– Myślę, że za taką cenę marka nie znajdzie nabywcy. Nawet nie chodzi tu o jej wartość, ale o kondycję branży. Byłoby łatwiej uzyskać taką cenę, gdyby sprzedaż przypadła na lepsze czasy – komentuje Marcin Anklewicz, prezes Acropolis Advisory.
Jeszcze kilka lat temu chętnych na przejęcie nawet całego przedsiębiorstwa giełdowej firmy było wielu....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta