Powinniśmy uczyć polskich studentów wartości w ekonomii
Wąskie kierunki kształcenia ekonomicznego ograniczają zdolność adaptacyjną absolwentów do zmieniających się warunków otoczenia biznesu
Uznając edukację ekonomiczną za niezwykle istotną dla ogółu społeczeństwa, z racji swoich zainteresowań i doświadczeń zawodowych chciałem skoncentrować się na problematyce wyższej edukacji ekonomicznej. Poprzedzę ją jednak dwoma uwagami o przygotowaniu młodzieży do wyższych studiów ekonomicznych.
Jestem przeciwnikiem wprowadzania do szkolnictwa średniego elementów wiedzy ekonomicznej w postaci odrębnego przedmiotu. Szkoła i tak jest przeładowana informacjami opisowymi przekazy- wanymi w sposób powierzchowny. Sądzę natomiast, że zarówno w szkole podstawowej, jak i średniej w wysoce niedostatecznym zakresie uwzględnia się w ćwiczeniach i zadaniach z poszczególnych przedmiotów przykłady nawiązujące do gospodarki rynkowej. Pod tym względem podręczniki...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta