To będzie rok stacji tematycznych
Prawie jedną piątą wszystkich wydatków na reklamę w sieci zgarną w tym roku stacje tematyczne
W pierwszym kwartale tego roku wpływy reklamowe netto wszystkich stacji tematycznych w Polsce wynosiły ok. 16 proc. całego rynku reklamy telewizyjnej – szacuje Lidia Kacprzycka, dyrektor generalna domu mediowego Starlink. To oznacza, że trafiło do nich 132,1 mln zł, a to z kolei aż o 63 proc. więcej niż rok wcześniej.
Na rynku przybywa stacji tematycznych. Nic więc dziwnego, że rosną wpływy reklamowe całego segmentu. Nawet wczoraj Telewizja Puls poinformowała, że właśnie złożyła wniosek o koncesję dla nowej stacji tematycznej – Puls Kids. W dzisiejszej rozmowie z „Rz” kolejne nowe kanały zapowiada też prezes TVN, w ubiegłym roku kilka takich stacji uruchomił Polsat.
– Cały wzrost wygenerowany...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta