Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Więcej dla kosmetycznych tuzów

19 maja 2010 | Ekonomia | Anita Błaszczak
Trudniej o wzrost sprzedaży. Polacy nadal kupują dużo  kosmetyków, ale szukają tańszych produktów i promocji.
źródło: Rzeczpospolita
Trudniej o wzrost sprzedaży. Polacy nadal kupują dużo kosmetyków, ale szukają tańszych produktów i promocji.

Czołowe firmy kosmetyczne mają za sobą udany I kwartał i planują w całym 2010 r. rosnąć szybciej niż rynek

– Zakładamy w tym roku 20-proc. wzrost sprzedaży. Ambitny, ale realny, bo pierwszy kwartał zrealizowaliśmy ponad plan. Marzec był najlepszym miesiącem w naszej historii – podkreśla Henryk Orfinger, prezes i współwłaściciel Laboratorium Kosmetycznego Dr Irena Eris, jednej z największych firm kosmetycznych z rodzimym kapitałem.

Na 15 – 20-proc. wzrost sprzedaży liczy w tym roku inna firma z rodzimej czołówki –...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8626

Spis treści
Zamów abonament