Bankowa batalia o konta
Liczba rachunków osobistych zwiększyła się w ciągu roku o blisko 1,5 mln i sięga 22 mln – wynika z danych zebranych przez „Rz” w 21 bankach komercyjnych
W tegorocznej rywalizacji w segmencie kont osobistych wygrały te banki, które oferują konta prowadzone bez opłat, oraz te, które zainwestowały w promocje tych produktów. Największy przyrost w ciągu roku odnotowały Alior Bank, który jest stosunkowo nowym graczem na rynku, BZ WBK, ING Bank Śląski oraz internetowy mBank i Eurobank.
W pierwszej połowie roku banki wydały na reklamy kont ( ROR, oszczędnościowych i firmowych) ponad 155 mln zł, dwa razy więcej niż przed rokiem – wynika z danych Expert Monitora.
Najbardziej spektakularną akcję reklamową z udziałem znanego francuskiego...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta