Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Cudowne dziecko show-biznesu

26 marca 2011 | Kultura | Paulina Wilk
≥Justin Bieber zapewnił sobie uwielbienie fanek, które pozostaną mu wierne przez lata
źródło: Getty Images
≥Justin Bieber zapewnił sobie uwielbienie fanek, które pozostaną mu wierne przez lata

„Justin Bieber: Never Say Never”, czyli jak oszukać nastolatki

 

Wtorek, popołudnie w modnym centrum handlowym w Warszawie. Najwyższe piętro okupują gimnazjaliści. Obsiedli stoliki fast foodów, gadają, wyciągają nogi w trampkach. Nigdzie im się nie spieszy. Na pewno nie do mieszczącego się obok kina, w którym zaczyna się pokaz filmu o najnowszym i najmłodszym popowym idolu – Justinie Bieberze.

Szesnastolatek z Kanady w zaledwie półtora roku został światową gwiazdą, a „Justin Bieber: Never Say Never" (Nigdy nie mów nigdy) – pół koncert, pół biografia – przybliża jego karierę. W dużej sali jest tylko pięcioro widzów. Najwyraźniej magia Biebera, nawet gdy jest prezentowana w 3d, ma granice.

Obróbka idola

„Never Say Never" to opowieść o cudownym chłopcu, którego talent rozbłysnął nagle i został odkryty przypadkiem. Ta „spontaniczność" w dochodzeniu do sławy jest dziś czynnikiem niezbędnym dla uwiarygodnienia...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8887

Spis treści

Pierwsza strona

Zamów abonament