Polacy kupili więcej tygodników opinii
Większość największych tytułów odnotowała w ubiegłym roku wzrost średniej sprzedaży w porównaniu z rokiem 2009
Łączna średnia sprzedaż dziesięciu największych tygodników społeczno-politycznych wynosiła w 2010 roku 1,03 mln egzemplarzy. Zwiększyła się rok do roku o 8,3 proc. – wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy pokazujących tzw. rozpowszechnianie płatne razem. Większość tytułów odnotowała wzrost sprzedaży w porównaniu z wynikami w 2009 roku.
Największy przyrost sprzedanych egzemplarzy ma „Gazeta Polska”, której wynik podwoił się rok do roku, osiągając 51 tys. egz. Liczba ta oznacza, że...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)
