Polacy odporni na sławę Bruce’a Willisa
Polacy nie chcą przepłacać za wódkę. Nawet wtedy, gdy – jak Sobieskiego – reklamuje ją gwiazdor Hollywood
Z danych, do których dotarła „Rz”, wynika, że na koniec 2010 r. do wódki Sobieski, produkowanej przez polsko-francuską grupę alkoholową Belvedere, należało ok. 3 proc. całego rynku wódki pod względem wielkości sprzedaży. Rok wcześniej udział tej marki wynosił ok. 4 proc.
Od wiosny 2009 roku twarzą Sobieskiego jest amerykański gwiazdor filmowy Bruce Willis. W połowie ubiegłego roku odwiedził m.in. Starogard Gdański, gdzie nakręcił firm reklamowy marki.W Belvedere, trzecim producencie wódki w Polsce, podchodzą do wyników ze spokojem. Sobieski, jak...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)

