Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Polacy odporni na sławę Bruce’a Willisa

21 lutego 2011 | Ekonomia | Beata Drewnowska
Bruce Willis promuje Sobieskiego m.in. w Stanach  Zjednoczonych, gdzie marka bije rekordy popularności
autor zdjęcia: Monika Zielska
źródło: Fotorzepa
Bruce Willis promuje Sobieskiego m.in. w Stanach Zjednoczonych, gdzie marka bije rekordy popularności
Promocja bez efektów  w kraju? W 2010 r. skurczyły się udziały Belvedere  w polskim rynku wódki.
źródło: Rzeczpospolita
Promocja bez efektów w kraju? W 2010 r. skurczyły się udziały Belvedere w polskim rynku wódki.

Polacy nie chcą przepłacać za wódkę. Nawet wtedy, gdy – jak Sobieskiego – reklamuje ją gwiazdor Hollywood

Z danych, do których dotarła „Rz”, wynika, że na koniec 2010 r. do wódki Sobieski, produkowanej przez polsko-francuską grupę alkoholową Belvedere, należało ok. 3 proc. całego rynku wódki pod względem wielkości sprzedaży. Rok wcześniej udział tej marki wynosił ok. 4 proc.

Od wiosny 2009 roku twarzą Sobieskiego jest amerykański gwiazdor filmowy Bruce Willis. W połowie ubiegłego roku odwiedził m.in. Starogard Gdański, gdzie nakręcił firm reklamowy marki.W Belvedere, trzecim producencie wódki w Polsce, podchodzą do wyników ze spokojem. Sobieski, jak...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8858

Spis treści
Zamów abonament