Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Walka firm podniesie poprzeczkę marketingową

11 kwietnia 2011 | Ekonomia | Anita Błaszczak
Coraz więcej na reklamę
źródło: Rzeczpospolita
Coraz więcej na reklamę

Rywalizacja na rynku pomoże pobić rekord wydatków reklamowych przedsiębiorstw kosmetycznych, które w 2010 r. wzrosły do prawie 2 mld zł brutto

 

Walcząc o utrzymanie sprzedaży, branża kosmetyczna zwiększyła w ubiegłym roku wydatki na reklamę o prawie 14 proc. Jak wynika z danych firmy Kantar Media-monitorującej rynek reklamowy, na ten wzrost zapracowali przede wszystkim globalni potentaci, z rynkowym liderem L'Oreal Polska na czele, który zgodnie z wcześniejszymi deklaracjami nasilił w kryzysie swą aktywność marketingową.

Skutecznie się wyróżnić

– Reklama to najlepszy sposób na poinformowanie konsumentów o nowym produkcie, a dobrze przygotowana pozwala marce skutecznie się wyróżnić wśród innych ofert –  podkreśla Adam Nitecki, dyrektor...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8900

Spis treści

Pierwsza strona

Zamów abonament