Mali nadal muszą walczyć o rynek
Minorowe nastroje mniejszych przedsiębiorców to nie pesymizm, ale daleko idący realizm. Bo choć kryzys się skończył (a niektórzy twierdzą, że tak po prawdzie to w Polsce nawet go nie było), właścicielom małych i średnich firm trudniej jest zdobyć klienta. Powód?
Choć może trudno uwierzyć, że polska mentalność w jakiejś dziedzinie może się znacząco zmienić, to w przypadku planowania zakupów powoli tak się staje. Sklepik na rogu u pani Jadzi, do którego chodziliśmy od lat, porzucamy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta