Telewizory LED jednak wolniej zdobywają nabywców
Wcześniejsze prognozy odnośnie do ich udziału w sprzedaży telewizorów na świecie okazały się zbyt optymistyczne. Jednak technologia LED zyskuje zwolenników – i choć wolniej niż wcześniej zakładano, to jednak zwiększa udział w rynku
Z danych firmy badawczej DisplaySearch wynika, że w I kwartale sprzedaż telewizorów LED wyniosła 16,4 mln sztuk i była o 200 tys. niższa niż w ostatnim kwartale 2010 r. Ich udział w sprzedaży telewizorów wyniósł 33 proc. i był o 3...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta