Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Poradnik czteroletniego konsumenta

29 czerwca 2011 | Druga strona | k.b.
Magazyn dla dziewczynek, dla których „ważne są nowości  z rynku”
źródło: Rzeczpospolita
Magazyn dla dziewczynek, dla których „ważne są nowości z rynku”

Jeszcze niedawno małe dziewczynki bawiły się w sklep w przedszkolnym kąciku, gdzie na niby kupowały rzeczy, które ich rodzice kupują naprawdę. Dziś dzieci stały się atrakcyjną grupą dla reklamodawców. I nie tylko dla nich.

Na rynku ukazał się pierwszy numer magazynu „Toys" skierowanego do maluchów w wieku czterech – ośmiu lat. Czasopismo przygotowane „z myślą o dziewczynkach, dla których ważne są nowości z rynku zabawek, mody czy...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8965

Spis treści
Zamów abonament