Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Koniec marynarza

29 czerwca 2011 | Ekonomia | Piotr Mazurkiewicz
Baltona zmienia wizerunek i rezygnuje  z kultowego logo
źródło: Archiwum
Baltona zmienia wizerunek i rezygnuje z kultowego logo

Istniejąca od 62 lat spółka chce się pojawić na innych rynkach. Rezygnuje też z kultowego logo

Charakterystycznego marynarza zna większość pasażerów polskich lotnisk czy portów. Baltona jest od lat największym operatorem sklepów w strefach wolnocłowych na rynku. Zajmuje się także zaopatrywaniem statków. Dzisiaj ma 21 sklepów wolnocłowych na większości polskich lotnisk. – Sama zamknę trumnę nad tym marynarzem. Choć dyskusje trwały długo, z tego logo definitywnie rezygnujemy – mówi Magda Grzybowska, prezes Baltony.

To jedna ze zmian, jakie w najbliższym czasie czekają...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8965

Spis treści
Zamów abonament