Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Ekstraklasa: T-Mobile nie zje ligi

29 czerwca 2011 | Sport | Michał Kołodziejczyk

Dzisiaj liga pokaże nową twarz. Prezentacja logotypu ekstraklasy nie będzie jednak połączona z prezentacją sponsora tytularnego

Wszyscy spodziewali się, że T-Mobile miesiąc przed rozpoczęciem nowego sezonu obwieści swój związek z polską piłką. Ekstraklasa nie miała sponsora w nazwie od trzech lat, po tym gdy zdecydowano się nie przedłużać umowy z Orange. Doświadczenia z tamtego małżeństwa kazały jednak dokładnie spisać intercyzę przed rozpoczęciem  nowego.

– W marketingu sportowym do zyskania jest przede wszystkim rozpoznawalność marki, jednak nie można dopuścić , by jedna część nazwy rozgrywek zjadła drugą. Nazwa Orange usunęła w cień Ekstraklasę,  a tu musi być koegzystencja – tłumaczy Jacek Masiota, przewodniczący Rady Nadzorczej...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8965

Spis treści
Zamów abonament