Ekstraklasa: T-Mobile nie zje ligi
Dzisiaj liga pokaże nową twarz. Prezentacja logotypu ekstraklasy nie będzie jednak połączona z prezentacją sponsora tytularnego
Wszyscy spodziewali się, że T-Mobile miesiąc przed rozpoczęciem nowego sezonu obwieści swój związek z polską piłką. Ekstraklasa nie miała sponsora w nazwie od trzech lat, po tym gdy zdecydowano się nie przedłużać umowy z Orange. Doświadczenia z tamtego małżeństwa kazały jednak dokładnie spisać intercyzę przed rozpoczęciem nowego.
– W marketingu sportowym do zyskania jest przede wszystkim rozpoznawalność marki, jednak nie można dopuścić , by jedna część nazwy rozgrywek zjadła drugą. Nazwa Orange usunęła w cień Ekstraklasę, a tu musi być koegzystencja – tłumaczy Jacek Masiota, przewodniczący Rady Nadzorczej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta