Karta ważna, lecz nie działa
Terminal w sklepie nie przyjmował transakcji kartą. W innych miejscach było podobnie. Bankowcy mówią, że takie sytuacje się zdarzają
Pani Karolina od dwóch lat ma internetowe konto Inteligo w PKO BP. – Kilkanaście dni temu chciałam zapłacić w sklepie kartą, ale na terminalu wyświetlił się komunikat: błąd karty – opowiada czytelniczka. – Sprawdziłam w kilku innych miejscach. Za każdym razem pojawiał się ten sam komunikat. Także bankomat po chwili wypluwał kartę. A na ekranie wyświetlała się prośba o wpisanie PIN. Taka sytuacja zdarzyła mi się po raz pierwszy. Dotychczas moja karta...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta