Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Zimny prysznic dla gorącej linii miasta

07 lipca 2011 | Życie Warszawy

robert biskupski Miejskie call center, gdzie pod jednym numerem zgłosimy każdy problem, nie ruszy w tym roku. Ratusz unieważnił przetarg na jego budowę. Za wysokie ceny – tłumaczą urzędnicy

Warszawiacy nadal będą biegać z książką telefoniczną. Na profesjonalne call center dla mieszkańców ratusza nie stać.  Planował wydać 4 mln zł. Po ogłoszeniu przetargu dostał  dwie oferty.  Comarch zażądał 7,3 mln zł, zaś konsorcjum firm Wola Info i Damovo – ponad dwa razy tyle.

– Kwota, którą zaproponowaliśmy, była bardzo niska w odniesieniu do wymagań postawionych przez Warszawę – mówi Paweł Wiśniewski, przedstawiciel firmy Comarch.

Innego zdania są przedstawiciele ratusza. – Z naszego rozeznania wynika, że da się to zrobić w cenie, którą założyliśmy, czyli za 4 mln zł – mówi dyrektor Centrum Komunikacji Społecznej Marcin Wojdat. – Nie możemy sobie pozwolić na płacenie gigantycznych marż. Tym bardziej że postępowanie było w trybie dialogu konkurencyjnego, więc rozmawialiśmy z firmami i doskonale zdawały sobie sprawę, jaki mamy budżet na ten projekt.

4 mln zł chce wydać miasto na...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8972

Spis treści
Zamów abonament