Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Informacja dla każdego

29 lipca 2011 | Bezpieczeństwo i higiena pracy
Pracodawca musi informować pracowników o ryzyku zawodowym
autor zdjęcia: Dorota Awiorko-Klimek
źródło: DW
Pracodawca musi informować pracowników o ryzyku zawodowym

Ryzyko zawodowe określane jest nie w odniesieniu do pojedynczych pracowników, ale stanowisk pracy

Do obowiązków pracodawcy w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy należy m.in. ocena ryzyka zawodowego związanego z wykonywaną pracą oraz informowanie pracowników o tym ryzyku i ochronie przed zagrożeniami.

Dokument potwierdzający dokonanie oceny ryzyka zawodowego powinien uwzględniać w szczególności opis ocenianego stanowiska pracy. Wyszczególnienie osób pracujących na danym stanowisku stanowi tylko jeden z elementów analizy.

– Obowiązek informowania pracowników o ryzyku zawodowym istnieje od 1991 r. – mówi...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8991

Spis treści

Astma

Moje Podróże

Zamów abonament