Soczewki podbiły Internet
Szkła kontaktowe święcą triumfy w polskim Internecie. Według szacunków handlujących nimi firm już jedna trzecia sprzedaży odbywa się w sieci
Jeszcze w 2004 r. soczewkami kontaktowymi, uchodzącymi za towar niszowy, w Internecie handlowało zaledwie kilka firm. Dziś jest ich kilkadziesiąt. Sprzedaż w sieci rośnie – jak szacuje branża, rocznie o 20 – 25 proc.
– Taki wzrost powinien utrzymać się w ciągu najbliższych lat – mówi „Rz" Mateusz Matula, prezes krakowskiej firmy Szkla.com, największego gracza na rynku. –...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta