„Bitwa...” ze złotą jesienią
Pierwszy weekend wyświetlania polskiej superprodukcji 3D nie pozwala odtrąbić zwycięstwa kasowego
214,9 tys. widzów obejrzało w pierwszy weekend po premierze pierwszą polską produkcję 3D w reżyserii Jerzego Hoffmana „1920. Bitwa Warszawska".
Tym samym film, na którego powstanie wydano 30 mln zł i dodatkowych kilka milionów złotych na promocję, znalazł się na szóstym miejscu w tegorocznym rankingu popremierowych weekendów. Produkcja przegrała z kreskówką „Auta 2" czy z „Piratami z Karaibów". Grupa Cinema City International (CCI), do której należy Forum Film, dystrybutor „Bitwy", porównuje debiut z innym dziełem Jerzego Hoffmana i wylicza czynniki, które wyhamowały start. – Liczba sprzedanych biletów była...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta