Firmy walczą z reklamową recesją
Globalne wydatki na reklamę w mediach tradycyjnych wzrosły w II kwartale o 5,7 proc. Na wielu rynkach zaczęła się jednak reklamowa recesja
Na prawie połowie z kluczowych rynków dla światowego rynku reklamy w II kwartale wpływy tradycyjnych mediów (telewizja, radio i prasa) rok do roku spadły – alarmuje firma badawcza Nielsen w najnowszym podsumowaniu rynku. Spadki odnotowano na 16 z 36 badanych rynków. To pierwsza taka sytuacja od III kw. kryzysowego 2009 roku (wtedy spadły wpływy na więcej niż połowie rynków)....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta