Odzieżowa wojna cenowa
Sieć Marks & Spencer obniża ceny o 14 proc., podobne decyzje mogą podjąć inne firmy. 60 proc. Polaków chce wydać mniej na ubrania. Z powodu kryzysu zyskają dyskonty, bazary, ale także sklepy z odzieżą używaną
Brytyjska sieć Marks & Spencer obniża ceny 4 tys. artykułów średnio o 14 proc. Akcja dotyczy nie tylko naszego kraju – ceny spadną w Czechach, na Słowacji, Litwie, Łotwie i w Estonii.
Branża na posunięcie konkurenta zareagowała ostrożnie. – W trakcie sezonu prowadzimy działania zachęcające klientów do zakupów. Obecnie wchodzimy w okres śródsezonowej przeceny, w trakcie której w atrakcyjnych cenach będą dostępne towary typowo jesienne – mówi Michał Kałużyński, prezes Top Secret z grupy Redan. – Zawsze na bieżąco reagujemy na sytuację na rynku. Na razie negatywnych trendów w naszych wynikach nie widać, ale jeśli...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta