Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Odzieżowa wojna cenowa

10 października 2011 | Ekonomia | Piotr Mazurkiewicz
Kryzys ograniczy wydatki i rozwój branży
źródło: Rzeczpospolita
Kryzys ograniczy wydatki i rozwój branży

Sieć Marks & Spencer obniża ceny o 14 proc., podobne decyzje mogą podjąć inne firmy. 60 proc. Polaków chce wydać mniej na ubrania. Z powodu kryzysu zyskają dyskonty, bazary, ale także sklepy z odzieżą używaną

Brytyjska sieć Marks & Spencer obniża ceny 4 tys. artykułów średnio o 14 proc. Akcja dotyczy nie tylko naszego kraju – ceny spadną w Czechach, na Słowacji, Litwie, Łotwie i w Estonii.

Branża na posunięcie konkurenta zareagowała ostrożnie. – W trakcie sezonu prowadzimy działania zachęcające klientów do zakupów. Obecnie wchodzimy w okres śródsezonowej przeceny, w trakcie której  w atrakcyjnych cenach będą dostępne towary typowo jesienne – mówi Michał Kałużyński, prezes Top Secret z grupy Redan. – Zawsze na bieżąco reagujemy na sytuację na rynku. Na razie negatywnych trendów w naszych wynikach nie widać, ale jeśli...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9052

Wydanie: 9052

Spis treści

Pierwsza strona

Zamów abonament