Popyt na wódkę mocno spada
Branża nie zaliczy 2011 roku do udanych. Największym przegranym wśród trunków jest wódka
Ostatni kwartał jest tradycyjnie kluczowy dla producentów i dystrybutorów wódki w Polsce. Tymczasem już po zaledwie dwóch tygodniach października branża nie liczy na przełom. – Spodziewamy się, że 2011 r. na polskim rynku wódki zamknie się spadkiem sprzedaży na poziomie ok. 5 proc. w ujęciu ilościowym – mówi „Rz" William Carey, prezes spółki CEDC, właściciela m.in. żubrówki i bolsa, zajmującej drugie miejsce na rynku wódki w Polsce.
O 3 – 5 proc. niższego niż w 2010 r. popytu na wódkę spodziewa się natomiast Marek Malinowski,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta