Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Przez Internet załatwimy sprawę urzędową

29 października 2011 | Prawo | Ireneusz Walencik

Elektroniczna skrzynka podawcza w urzędzie sama sprawdzi, czy wnoszone pismo nie ma błędów formalnych.

W sobotę wchodzą w życie przepisy wykonawcze do znowelizowanej w lutym 2010 r. ustawy o informatyzacji.

Rozporządzenie opisuje, jak można się kontaktować z urzędem przez Internet: poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą na stronie internetowej organu administracji albo na rządowej platformie informatycznej ePUAP, e-mailem czy doręczając dokument elektroniczny na informatycznym nośniku danych (płyta CD, pamięć przenośna). Instytucje publiczne będą informować o udostępnionych sposobach doręczania pism elektronicznych.

 

podstawa prawna: rozporządzenie prezesa Rady Ministrów z 14 września 2011 r. DzU nr 206, poz. 1216

Wydanie: 9069

Wydanie: 9069

Spis treści
Zamów abonament