Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Słaby kwartał w reklamie TV

31 października 2011 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Efekty kryzysu w branży telewizyjnej
źródło: Rzeczpospolita
Efekty kryzysu w branży telewizyjnej

W III kwartale wydatki na reklamę telewizyjną mogły lekko spaść – szacują specjaliści. TVN będzie obniżać prognozy?

– Trzeci kwartał w reklamie telewizyjnej wypadł na bardzo małym, ale jednak minusie, co wynika z tego, że spadła oglądalność telewizji ogółem, a czas oglądania telewizji skurczył się kwartał do kwartału o 14 min – mówi „Rz" Lidia Kacprzycka, dyrektor generalna domu mediowego Starlink. Piotr Bieńko, dyrektor zarządzający domu mediowego Mediasense, przyznaje, że także zauważa, iż niektóre firmy obniżyły wydatki reklamowe. – Ale to działo się tylko we wrześniu, który na pewno wypadł słabiej od oczekiwań – mówi....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9070

Wydanie: 9070

Spis treści

Nieruchomości w regionach

Zamów abonament