Słaby kwartał w reklamie TV
W III kwartale wydatki na reklamę telewizyjną mogły lekko spaść – szacują specjaliści. TVN będzie obniżać prognozy?
– Trzeci kwartał w reklamie telewizyjnej wypadł na bardzo małym, ale jednak minusie, co wynika z tego, że spadła oglądalność telewizji ogółem, a czas oglądania telewizji skurczył się kwartał do kwartału o 14 min – mówi „Rz" Lidia Kacprzycka, dyrektor generalna domu mediowego Starlink. Piotr Bieńko, dyrektor zarządzający domu mediowego Mediasense, przyznaje, że także zauważa, iż niektóre firmy obniżyły wydatki reklamowe. – Ale to działo się tylko we wrześniu, który na pewno wypadł słabiej od oczekiwań – mówi....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta