Telewizory znów na fali
Sprzedaż na świecie ma urosnąć o 2 proc. W Polsce wzrost będzie większy
Firma badawcza DisplaySearch prognozuje, że w tym roku na świecie sprzeda się 254 mln telewizorów. – Warunki ekonomiczne poprawiają się, ale wolniej, niż oczekiwano. Konsumenci zwłaszcza na rynkach dojrzałych wciąż ostrożnie wydają pieniądze – mówi Paul Gagnon z DisplaySearch. Dodaje także, że spadek cen nie okazał się tak mocny jak w latach wcześniejszych.
Co ciekawe, w 2011 r. wciąż ok. 25 – 30 proc. sprzedaży stanowią skazane już kilka lat temu na zniknięcie z rynku telewizory kineskopowe. Jednak w 2012 r. udział ten spadnie o połowę....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta