Prezes też zaczynał na słuchawkach
Praca w call center to częsty sposób na zdobycie pierwszych własnych pieniędzy i doświadczeń zawodowych
– Od początku lat 90. XX wieku, gdy powstały u nas pierwsze centra, przez tę branżę przewinęło się około miliona Polaków –ocenia Katarzyna Swatowska, szefowa grupy Call Center przy Stowarzyszeniu Marketingu Bezpośredniego i dyrektor marketingu i PR w Call Center Poland. Według szacunków SMB w całej branży pracuje obecnie ok. 200 tys. osób. To oznacza, że spora część z nas zna pracę w call center przynajmniej ze słyszenia. Inni z mediów albo z internetowych forów, gdzie nie brak krytyki pod adresem pracodawców z tej branży. Oni sami kładą nacisk na jej atuty. Poniżej wię przedstawiamy plusy i minusy pracy w call center;
1. Stały wybór ofert pracy
Na portalach rekrutacyjnych i w gazetach stale można znaleźć oferty pracy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta