Hyundai sprzedaje więcej aut
Koreańska marka notuje w Europie wyniki lepsze od największych producentów. W Polsce zapowiada kolejny rok wzrostu sprzedaży, choć cały rynek słabnie
O 38 proc., do 1,8 mld dol., wzrósł w ostatnim kwartale ub.r. zysk Hyundai Motor. Ale zarząd jest niezadowolony, bo planował o 225 mln dol. więcej.
Koreańczykom pomógł słaby won i konkurencyjne ceny przy pełnej gamie modeli i, to w czasie gdy japońscy konkurenci borykali się ze skutkami katastrofalnego w skutkach trzęsienia...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta