Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

„Wiedźmin 2” na konsolę chce podbić Amerykę

27 stycznia 2012 | Ekonomia | Dariusz Wolak
Sukces sprzedażowy „Wiedźmina 2” był widoczny w wynikach producenta
źródło: Rzeczpospolita
Sukces sprzedażowy „Wiedźmina 2” był widoczny w wynikach producenta

CD Projekt Red zapowiada premierę gry na Xboxa

Pro­du­cent gier kom­pu­te­ro­wych o Wiedź­mi­nie li­czy, że jej naj­now­sza wer­sja na kon­so­lę Xbox 360 (fir­ma ter­min jej pre­mie­ry za­po­wie­dzia­ła wczo­raj na 17 kwiet­nia) po­wtó­rzy suk­ces po­przed­ni­ków.

„Wiedź­mi­na", któ­ry za­de­biu­to­wał je­sie­nią 2007 r., ku­pi­ło do tej po­ry 2 mln fa­nów (uka­zał się je­dy­nie na kom­pu­te­ry PC). „Wiedź­min 2", któ­ry w wer­sji na PC tra­fi na ry­nek w ma­ju ub.r., zna­lazł już 1 mln na­byw­ców (da­ne nie uwzględ­nia­ją sprze­da­ży w IV kwar­ta­le).

– Chcie­li­by­śmy z kon­so­lo­wym „Wiedź­mi­nem 2" zbli­żyć się do wy­ni­ków sprze­da­ży wer­sji na PC – oświad­cza Adam Ki­ciń­ski, pre­zes CD Pro­jekt Red. Zwra­ca uwa­gę, że naj­wa­żniej­szy­mi ryn­ka­mi dla gry...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9142

Wydanie: 9142

Spis treści

Magazyn tv

Zamów abonament