Oswajanie nowych technologii
Rozmowa z Radosławem Bombą, kulturoznawcą
Rz: Jeszcze w 2008 r. sprzedawało się w Polsce 300 tys. telewizorów kineskopowych. W tym roku ich sprzedaż ma być już zerowa, bo dziś sprzedają się tylko telewizory płaskie. Dlaczego nowe technologie tak szybko zdobywają nasze serca?
Radosław Bomba: Największe znaczenie mają kwestie estetyczne. Płaskie telewizory stają się po prostu nieodzownym elementem naszych nowoczesnych domów. To już nie są wielkie pudła, tylko ekrany świetnie komponujące się z modną,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta