Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE
POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA

Gimnazjum – daleko do ideału

09 marca 2012 | Pierwsza strona | Dk

Reforma programowa minister Katarzyny Hall miała naprawić szkołę. Próbny test gimnazjalny pokazuje, że nic się nie zmieniło

Gimnazjaliści wciąż mają problem z wykorzystaniem zdobytej w szkole wiedzy w praktyce. Nie radzą sobie z zadaniami niestandardowymi, nie potrafią przeprowadzać doświadczeń, słabo radzą sobie z pisaniem. Przygotowana przez Instytut Badań Edukacji diagnoza kompetencji gimnazjalistów mówi wprost – do ideału jeszcze daleko. Instytut zbadał, jak do nowego egzaminu gimnazjalnego przygotowane jest niemal 7 tys. uczniów.

– Podstawą każdej reformy w edukacji są przede wszystkim nauczyciele. To od nich powinno zacząć się zmiany – mówi prof. Henryk Samsonowicz, były szef MEN. Dodaje, że jakość obniżają też ciągłe oszczędności.     —ag

POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA
Wydanie: 9178

Wydanie: 9178

Spis treści

Media Markt

Zamów abonament