Przedsiębiorca musi być kreatywny
Jak rozwijać zmysł innowacji w polskich firmach, skoro ta nie jest dla nich kluczowym celem?
Pobudzaniu kreatywności w polskich przedsiębiorstwach poświęcona była debata online, będąca elementem kampanii „Świat potrzebuje twoich pomysłów", prowadzonej przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości. W sesji wzięli udział specjaliści w dziedzinie kreatywności, pracodawcy szczycący się innowacyjnym podejściem do swoich zespołów oraz przedstawicielka PARP.
Tropem Google'a
Aby obudzić kreatywność w zespole, firma Google, globalny gigant internetowy, pozwala swoim pracownikom przeznaczać 10 proc. ich czasu pracy na realizację własnych pomysłów niezwiązanych z głównymi zadaniami. Dzięki temu narodziło się wiele ważnych rozwiązań, którymi szczyci się dziś Google. Polskim...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta