Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Przedsiębiorca musi być kreatywny

09 marca 2012 | Ekonomia | Aleksandra Stanisławska
W de­bacie bę­dą­cej ele­men­tem kam­pa­nii „Świat po­trze­bu­je two­ich po­my­słów”, prowa­dzo­nej przez Pol­ską Agen­cję Roz­wo­ju Przed­się­bior­czo­ści wzię­li udział spe­cja­li­ści  w dzie­dzi­nie kre­atyw­no­ści, pra­co­daw­cy szczy­cą­cy się in­no­wa­cyj­nym po­dej­ściem do swo­ich ze­spo­łów oraz przed­sta­wi­ciel­ka PARP
autor zdjęcia: Rafał Guz
źródło: Fotorzepa
W de­bacie bę­dą­cej ele­men­tem kam­pa­nii „Świat po­trze­bu­je two­ich po­my­słów”, prowa­dzo­nej przez Pol­ską Agen­cję Roz­wo­ju Przed­się­bior­czo­ści wzię­li udział spe­cja­li­ści w dzie­dzi­nie kre­atyw­no­ści, pra­co­daw­cy szczy­cą­cy się in­no­wa­cyj­nym po­dej­ściem do swo­ich ze­spo­łów oraz przed­sta­wi­ciel­ka PARP
Katarzyna Królak-Wyszyńska partner w firmie Innovatika: Umiejętność akceptowania błędów to coś, czego powinny się nauczyć polskie przedsiębiorstwa
autor zdjęcia: Rafał Guz
źródło: Fotorzepa
Katarzyna Królak-Wyszyńska partner w firmie Innovatika: Umiejętność akceptowania błędów to coś, czego powinny się nauczyć polskie przedsiębiorstwa
Paulina Zadura-Lichota dyrektor Dep. Rozwoju  i Przedsiębiorczości w PARP: Zaledwie 20 proc. polskich firm deklaruje, że są  innowacyjne.  W Niemczech jest to 80 proc.
autor zdjęcia: Rafał Guz
źródło: Fotorzepa
Paulina Zadura-Lichota dyrektor Dep. Rozwoju i Przedsiębiorczości w PARP: Zaledwie 20 proc. polskich firm deklaruje, że są innowacyjne. W Niemczech jest to 80 proc.
Maciej Adamkiewicz prezes grupy Adamed, polskiej firmy farmaceutycznej : Stymulowanie kreatywności  u pracowników przez pracodawcę stanowi o  sukcesie firmy
autor zdjęcia: Rafał Guz
źródło: Fotorzepa
Maciej Adamkiewicz prezes grupy Adamed, polskiej firmy farmaceutycznej : Stymulowanie kreatywności u pracowników przez pracodawcę stanowi o sukcesie firmy
dr Krzysztof Matusiak prezes Stow. Organizatorów Innowacji i Przedsiębiorczości: Jeśli chodzi o zdolność adaptacji do zmian na rynku, jesteśmy jednym z lepiej ocenianych państw w Europie
autor zdjęcia: Rafał Guz
źródło: Fotorzepa
dr Krzysztof Matusiak prezes Stow. Organizatorów Innowacji i Przedsiębiorczości: Jeśli chodzi o zdolność adaptacji do zmian na rynku, jesteśmy jednym z lepiej ocenianych państw w Europie
dr Piotr Palikowski prezes Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami: Innowacje nie rodzą się w silnie hierarchicznym środowisku, gdzie brakuje myślenia kreatywnego
autor zdjęcia: Rafał Guz
źródło: Fotorzepa
dr Piotr Palikowski prezes Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami: Innowacje nie rodzą się w silnie hierarchicznym środowisku, gdzie brakuje myślenia kreatywnego
Mariusz Sosnowski prezes firmy informatycznej Infosystems: Innowacja drzemie w ludziach, którym wystarczy dać możliwość rozwoju zgodnego z ich naturą
autor zdjęcia: Rafał Guz
źródło: Fotorzepa
Mariusz Sosnowski prezes firmy informatycznej Infosystems: Innowacja drzemie w ludziach, którym wystarczy dać możliwość rozwoju zgodnego z ich naturą

Jak rozwijać zmysł innowacji w polskich firmach, skoro ta nie jest dla nich kluczowym celem?

 

Po­bu­dza­niu kre­atyw­no­ści w pol­skich przed­się­bior­stwach po­świę­co­na by­ła de­ba­ta on­li­ne, bę­dą­ca ele­men­tem kam­pa­nii „Świat po­trze­bu­je two­ich po­my­słów", pro­wa­dzo­nej przez Pol­ską Agen­cję Roz­wo­ju Przed­się­bior­czo­ści. W se­sji wzię­li udział spe­cja­li­ści w dzie­dzi­nie kre­atyw­no­ści, pra­co­daw­cy szczy­cą­cy się in­no­wa­cyj­nym po­dej­ściem do swo­ich ze­spo­łów oraz przed­sta­wi­ciel­ka PARP.

Tro­pem Go­ogle'a

Aby obu­dzić kre­atyw­ność w ze­spo­le, fir­ma Go­ogle, glo­bal­ny gi­gant in­ter­ne­to­wy, po­zwa­la swo­im pra­cow­ni­kom prze­zna­czać 10 proc. ich cza­su pra­cy na re­ali­za­cję wła­snych po­my­słów nie­zwią­za­nych z głów­ny­mi za­da­nia­mi. Dzię­ki te­mu na­ro­dzi­ło się wie­le wa­żnych roz­wią­zań, któ­ry­mi szczy­ci się dziś Go­ogle. Pol­skim...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9178

Wydanie: 9178

Spis treści

Media Markt

Zamów abonament