Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE
POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA

Tani luksus po polsku

03 kwietnia 2012 | Pierwsza strona | Piotr Mazurkiewicz
źródło: Rzeczpospolita

Ubrania Adidasa, meble Black Red White czy kosmetyki L’Oreal uchodzą u nas za luksusowe

Polska z punktu widzenia wielu światowych marek nie jest postrzegana jako perspektywiczny rynek. Te najbardziej znane, jak Chanel, Dior, Fendi czy Louis Vuitton, wciąż nie zdecydowały się na otwarcie w naszym kraju firmowych butików.

Trudno się temu dziwić, biorąc pod uwagę wyniki badania firmy ARC Rynek i Opinia, przeprowadzonego dla „Rz". W kategorii odzież, jako luksusowa, z 19...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum to wszystkie treści publikowane w "Rzeczpospolitej" od 1993 roku.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA
Wydanie: 9199

Wydanie: 9199

Spis treści
Zamów abonament