Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Do Diora polski rynek jeszcze nie dojrzał

03 kwietnia 2012 | Ekonomia | Piotr Mazurkiewicz
Jerzy Mazgaj
autor zdjęcia: Małgorzata Pstrągowska
źródło: Fotorzepa
Jerzy Mazgaj

Rozmowa z Jerzym Mazgajem, prezesem Alma Market, szefem rady nadzorczej Vistuli

Rz: Zdaniem Polaków Adidas jest marką luksusową. To dla pana zaskoczenie?

Jerzy Mazgaj: Nie do końca, takie badania były robione już kilka lat temu i – jak widać – w tym zakresie wciąż niewiele się zmieniło. W Polsce nadal duża część społeczeństwa mieszka na wsiach czy małych miasteczkach. Nie mają dostępu do firmowych butików, zamiast tego kupują podróbki za kilka, kilkanaście złotych.  Dlatego trudno się spodziewać jakiegoś gwałtownego przełomu i zmiany podejścia do tego typu marek....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum to wszystkie treści publikowane w "Rzeczpospolitej" od 1993 roku.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Wydanie: 9199

Wydanie: 9199

Spis treści
Zamów abonament