Do Diora polski rynek jeszcze nie dojrzał
Rozmowa z Jerzym Mazgajem, prezesem Alma Market, szefem rady nadzorczej Vistuli
Rz: Zdaniem Polaków Adidas jest marką luksusową. To dla pana zaskoczenie?
Jerzy Mazgaj: Nie do końca, takie badania były robione już kilka lat temu i – jak widać – w tym zakresie wciąż niewiele się zmieniło. W Polsce nadal duża część społeczeństwa mieszka na wsiach czy małych miasteczkach. Nie mają dostępu do firmowych butików, zamiast tego kupują podróbki za kilka, kilkanaście złotych. Dlatego trudno się spodziewać jakiegoś gwałtownego przełomu i zmiany podejścia do tego typu marek....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta