Adidas wygrywa z Chanel
Popularne marki w Polsce uważane są za luksusowe. Te zaś kupuje tylko 1 – 2 procent osób
Polacy na towary z najwyższej półki (także samochody, nieruchomości czy samoloty) wydają już ponad 28 mld zł rocznie – szacuje KPMG. Jeśli chodzi o towary konsumpcyjne, czyli odzież, akcesoria czy kosmetyki, jest to 3,5 mld zł. Jednak choć większość firm obecnych na naszym rynku wierzy w jego potencjał wzrostowy, to faktyczny obraz wygląda dla nich trochę mniej korzystnie.
Trudny wybór
Z badań firmy ARC Rynek i Opinia wykonanych na reprezentatywnej próbie ponad 1000 osób wynika, że Polacy mają wciąż duży problem z określeniem, czym jest dla nich luksus. W tej kategorii przed Chanel, Armanim czy Versace...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta