Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Adidas wygrywa z Chanel

03 kwietnia 2012 | Ekonomia | Piotr Mazurkiewicz
Polacy nie znają marek luksusowych, ale wydają na nie coraz więcej
źródło: Rzeczpospolita
Polacy nie znają marek luksusowych, ale wydają na nie coraz więcej

Popularne marki w Polsce uważane są za luksusowe. Te zaś kupuje tylko 1 – 2 procent osób

Polacy na towary z najwyższej półki (także samochody, nieruchomości czy samoloty) wydają już ponad 28 mld zł rocznie – szacuje KPMG. Jeśli chodzi o towary konsumpcyjne, czyli odzież, akcesoria czy kosmetyki, jest to 3,5 mld zł. Jednak choć większość firm obecnych na naszym rynku wierzy w jego potencjał wzrostowy, to faktyczny obraz wygląda dla nich trochę mniej korzystnie.

Trudny wybór

Z badań firmy ARC Rynek i Opinia wykonanych na reprezentatywnej próbie ponad 1000 osób wynika, że Polacy mają wciąż duży problem z określeniem, czym jest dla nich luksus. W tej kategorii przed Chanel, Armanim czy Versace...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum to wszystkie treści publikowane w "Rzeczpospolitej" od 1993 roku.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej" na miesiąc z rabatem 50%!

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9199

Wydanie: 9199

Spis treści
Zamów abonament