Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

LinkedIn po polsku

03 kwietnia 2012 | Ekonomia | a.b.

LinkedIn, największy w świecie biznesowy portal społecznościowy, uruchomił swą polską wersję językową.

Portal, który ma łącznie ponad 150 mln zarejestrowanych użytkowników (w tym ponad 500 tys. z Polski), chce w ten sposób zwiększyć popularność wśród polskich pracowników i pracodawców. Według LinkedIn wśród jego polskich użytkowników najwięcej osób reprezentuje branżę IT, bankowość i telekomunikację.

Mocniejsze wejście LinkedIn na polski rynek to wyzwanie dla rodzimych portali społecznościowych dla profesjonalistów.  Przede wszystkim dla największego z nich, działającego od lat GoldenLine, który ma milion zarejestrowanych użytkowników. W ub. roku 36 proc. udziałów GoldenLine za 11,5 mln zł kupiła Agora.

Wydanie: 9199

Wydanie: 9199

Spis treści
Zamów abonament