Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Jan Paweł II – dobry marketer

03 kwietnia 2012 | Kraj | RP
źródło: Rzeczpospolita

O papieskiej krytyce kapitalizmu i tajnych więzieniach CIA

„Przekrój" kłóci się o ocenę pontyfikatu Jana Pawła II w książce Piotra Szumlewicza „Ojciec nieświęty".

Aleksandra Bilewicz: Czy papież był konsekwentnym krytykiem kapitalizmu?

Tomasz Piątek: Był dobrym marketerem, sprzedawał to, co w danej chwili się dobrze...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum to wszystkie treści publikowane w "Rzeczpospolitej" od 1993 roku.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej" na miesiąc z rabatem 50%!

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9199

Wydanie: 9199

Spis treści
Zamów abonament