Producenci liczą na nowe seriale
Firmy przewidują, że serialowy rynek urośnie w siłę i w telewizjach więcej będzie droższych produkcji, które przyciągną widzów
W nadchodzących sezonach w telewizjach wciąż będzie pewnie sporo seriali komediowych, ale firmy produkujące dla nich seriale stawiają na zainteresowanie Polaków tematami historycznymi i kryminalnymi. Liczą, że trudny dla telewizji rok (rynek reklamy TV może się w tym roku skurczyć) zmusi nadawców do mocniejszego inwestowania w seriale zamiast w jeszcze bardziej kosztowne rozrywkowe programy na żywo w rodzaju „Tańca z gwiazdami".
– TVP powinna mieć środki, by tworzyć wysoki standard serialu historycznego i kontynuować takie produkcje jak „Czas Honoru" oraz by móc je doinwestowywać, by jeszcze lepiej wyglądały – mówi „Rz" Maciej Grzywaczewski, wiceprezes giełdowej ATM Grupy, która produkuje głównie dla TVP i Polsatu (to ona odpowiada m.in. za „Pitbulla", „Ekipę", „Galerię", ale też m.in. „Świat według Kiepskich").
Postawić na historię
Firmy wciąż stawiają na zainteresowanie Polaków historią, które co roku przejawia się chociażby niesłabnącą popularnością pokazywanych kolejny raz ekranizacji „Trylogii" Sienkiewicza. Dlatego i wśród filmów fabularnych planowane są tego typu projekty, kosztowne z uwagi na konieczność...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta