Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wizja CSR

04 lipca 2012 | Etyka biznesu
źródło: Materiały prasowe

Idea Corporate Social Responsibility (CSR) wzięła się z poszukiwania odpowiedzi na proste pytanie: po co istnieje biznes? W miarę upływu lat ta odpowiedź staje się coraz bardziej wielowarstwowa. Świat szybko się zmienia i biznes wymaga całościowego podejścia, dostrzegania wartości społecznych i ekologicznych, nowych wyzwań globalnych. Trzeba wiedzieć, jak zarządzać zgodnie z zasadami etyki w warunkach niepewności, pod presją. Nie wystarczy tylko dbać o dobrą opinię. Tak samo jak nie wystarczy tylko dbać o wypracowywanie jak największego zysku. Dobra opinia, podobnie jak zysk, to efekty właściwego prowadzenia biznesu, czyli takiego, który spełnia oczekiwania wszystkich interesariuszy. Dlatego warto spędzić cztery dni w lipcu wśród kilkuset osób z całego świata, dla których etyka i odpowiedzialność biznesu to podstawa. I zaprosić swoich szefów.

—Dr Bolesław Rok wicedyrektor Centrum Etyki Biznesu w Akademii Leona Koźmińskiego

Wydanie: 9274

Wydanie: 9274

Spis treści
Zamów abonament