Biedronka głównym wygranym Euro 2012
Markę w tym kontekście wskazało aż 54 proc. ankietowanych. Wielkim wygranym są także Tyskie oraz Sharp
Euro 2012 to poza emocjami sportowymi wielkie wydarzenia także dla firm. Zwłaszcza sponsorów imprezy, którzy słono zapłacili za prawo do posługiwania się logo wydarzenia i teraz oczekują efektów.
Zdecydowanym wygranym jest Biedronka, która nie jest jednak partnerem Euro 2012, lecz sponsorem polskiej reprezentacji. Z badań instytutu Homo Homini wynika, że na koniec czerwca 2012 r. z mistrzostwami Europy w piłce...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta