Ostrzejsza konkurencja w e-handlu
Internet | Koszty założenia sklepu w sieci w ostatnich latach mocno spadły. Jednak rynek zaczyna się już nasycać
W miarę rozwoju sprzedaży elektronicznej znaczącemu uproszczeniu uległy procedury zakładania sklepów internetowych, jak i koszty ich prowadzenia. Dzisiaj tego typu działalność można rozpocząć dosłownie jednym kliknięciem, a koszty mogą zamknąć się nawet w kilkuset złotych rocznie.
Potwierdzeniem tego trendu jest coraz większe zainteresowanie platformami do obsługi sklepów internetowych. – Od marca 2011 roku, kiedy uruchomiliśmy platformę ClickShop, uruchomiliśmy już ich ponad 5 tys. – mówi Tomasz Andrzejczuk, menedżer ds. produktu home.pl, odpowiedzialny za sklepy internetowe.
Taniej na platformie
Dzisiaj osoba chcąca założyć sklep nie musi wykupywać oddzielnej domeny, może zaś skorzystać z którejś z wielu dostępnych platform. Jest to też opcja tańsza. – Koszt uruchomienia sklepu internetowego na naszej platformie iSklep24 jest ściśle powiązany z systemem ERP, z jakiego korzysta klient. Nasi klienci mogą wystartować z e-sklepem już od 129 zł miesięcznie – mówi Barbara Molga, Product Manager Comarch iSklep24. – Dla przedsiębiorców, którzy nie korzystają z naszych systemów ERP, przygotowany został dedykowany pakiet zawierający moduł sklepu internetowego i system magazynowo-handlowy. Koszt miesięcznego abonamentu...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta