Duży telewizor dla każdego
W tym roku odbiorniki z co najmniej 40-calowymi ekranami stanowią niemal 60 proc. sprzedaży
Z raportu Panelmarket firmy Gfk wynika, że ten rok producenci telewizorów powinni uznać za bardzo udany. Po już dobrym kwietniowym wyniku, kiedy sprzedaż telewizorów LCD wzrosła w ujęciu rocznym o 18,2 proc., w maju dynamika wyniosła aż 56,6 proc. Także w przypadku odbiorników plazmowych wzrost jest bardzo wysoki, w maju wyniósł 27 proc.
Ogółem narastająco od początku roku do końca maja sprzedaż telewizorów LCD wzrosła w ujęciu rocznym o 22,2 proc., a plazmowych 5,9 proc.
W domu jak w kinie
Z drugiej strony widać zmiany w preferencjach zakupowych. Od początku roku do końca maja w przypadku telewizorów LCD niemal 60 proc. sprzedaży to odbiorniki z ekranami o przekątnej co najmniej 40 cali. Jeszcze kilka lat temu zdecydowanie najpopularniejsze telewizory,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta