Milion aut – tyle chcemy sprzedać
Z dyrektorem generalnym Chevroleta na Europę Środkową i Wschodnią oraz dyrektorem generalnym Chevrolet Polska rozmawia w Opatii Danuta Walewska
Rz: Kurczy się rynek samochodowy w Europie, w tym także w naszym regionie, a Polska nie jest tu wyjątkiem. Jak to jest, że w tak trudnym momencie Chevrolet i w Europie, i w Polsce ma wzrost, a w przypadku naszego kraju jest to aż o ponad 60 proc.?
Andy Higgins i Andrzej Żelazny: Utrzymanie atrakcyjnej i przejrzystej oferty dla klientów indywidualnych, rozwój sprzedaży flotowej oraz bliska współpraca z siecią dilerską poprzez systemy premiowe. To podstawowe powody naszego wzrostu.
Za pięć–dziesięć lat samochody elektryczne nie będą już niczym nadzwyczajnym
Gdyby to było takie proste – bo przecież są to podstawowe zasady prowadzenia motoryzacyjnego biznesu – każdy producent mógłby to zrobić. Co zatem jest wyjątkowego w waszym przypadku?
Chevrolet miał dziesięć premier w ciągu ostatnich 18 miesięcy. Czyli mieliśmy nowe modele praktycznie w każdym segmencie rynku. Teraz akurat mamy premiery modeli Malibu i Cruza kombi. Przy tym w Europie Środkowej i Wschodniej segment C, gdzie jest model Cruze, to ok. 31 proc. całego rynku, z tego 25 proc. to modele kombi, czyli przeliczając te wielkości, dla ok. 8 proc. mamy ofertę całkowicie nowego auta. W tym biznesie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta