Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Kto ukradł „Fajną Polskę”

10 września 2012 | Prawo | Marek Domagalski
Logo „Fajna Polska” Tomasz Lis zabrał ze sobą, przechodząc do „Newsweeka”, a „Wprost” zmodyfikował je na „Polska jest OK!”
źródło: Rzeczpospolita
Logo „Fajna Polska” Tomasz Lis zabrał ze sobą, przechodząc do „Newsweeka”, a „Wprost” zmodyfikował je na „Polska jest OK!”

Jeśli „Newsweek" i „Wprost" się nie dogadają, będzie precedensowy proces o pomysły biznesowe osób, które zmieniają pracę

„Wprost" rozpoczął w maju akcję społeczno-promocyjną „Polska jest OK!". Podobną akcję „Fajna Polska" uruchomił nieco później tygodnik „Newsweek Polska".

Obydwie  zachęcały Polaków do optymistycznego myślenia o Polsce, „nowoczesnego" patriotyzmu, i były zsynchronizowane z Euro 2012.

Ich graficznym symbolem było logo w biało-czerwonej kolorystyce z charakterystyczną grafiką  uśmiechniętej buźki.

Od współpracy do procesu

Poza sporem jest to, że pomysł powstał w redakcji  „Wprost" pod koniec zeszłego roku, ale na przełomie lutego i marca Tomasz Lis odszedł z tego tygodnika, by pokierować konkurencyjnym...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9331

Wydanie: 9331

Spis treści
Zamów abonament