Kto ukradł „Fajną Polskę”
Jeśli „Newsweek" i „Wprost" się nie dogadają, będzie precedensowy proces o pomysły biznesowe osób, które zmieniają pracę
„Wprost" rozpoczął w maju akcję społeczno-promocyjną „Polska jest OK!". Podobną akcję „Fajna Polska" uruchomił nieco później tygodnik „Newsweek Polska".
Obydwie zachęcały Polaków do optymistycznego myślenia o Polsce, „nowoczesnego" patriotyzmu, i były zsynchronizowane z Euro 2012.
Ich graficznym symbolem było logo w biało-czerwonej kolorystyce z charakterystyczną grafiką uśmiechniętej buźki.
Od współpracy do procesu
Poza sporem jest to, że pomysł powstał w redakcji „Wprost" pod koniec zeszłego roku, ale na przełomie lutego i marca Tomasz Lis odszedł z tego tygodnika, by pokierować konkurencyjnym...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta