Usługi na żądanie i HD napędzają płatną telewizję
To za nie klienci są skłonni płacić więcej. Na rynku widać jednak także grupy ograniczające już wydatki na płatną telewizję lub w ogóle z niej rezygnujące
Na ogromnym telewizyjnym rynku w Stanach Zjednoczonych grupa abonentów płatnej telewizji, która zredukowała swój abonament w ciągu ostatniego roku lub zupełnie z niego zrezygnowała, była w ciągu ostatniego roku większa niż grono klientów poszerzających umowy z operatorami – wynika z raportu „TV and video" firmy Ericsson. Podobnie było w Szwecji, we Włoszech, w Wielkiej Brytanii i Hiszpanii (patrz: wykres).
Globalnie, dzięki takim krajom jak Chiny, Chile czy Brazylia, tendencja jest jednak wciąż odwrotna. 22 proc....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta