Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Drogich aut kryzys nie rusza

25 września 2012 | Ekonomia | Adam Woźniak
BMW jest liderem w segmencie aut premium w Polsce
źródło: Archiwum
BMW jest liderem w segmencie aut premium w Polsce
Nowa Honda CR-V zwiększy udział modelu w sprzedaży marki
źródło: Archiwum
Nowa Honda CR-V zwiększy udział modelu w sprzedaży marki

Sprzedaż samochodów premium wzrosła o 10 proc., terenówek – nawet o jedną czwartą

Kryzys nie szkodzi drogim samochodom. Marki segmentu premium, mimo słabnącego rynku, sprzedają się dużo lepiej niż auta tańsze. Od początku roku rejestracje takich pojazdów wzrosły w Polsce o prawie 10 proc., czyli ponad trzykrotnie więcej niż samochodów klasyfikowanych w grupie marek popularnych. Zwiększa się także udział drogich marek w rynku: według Instytutu Samar, jeśli w końcu marca wynosił 7,27 proc., to w końcu maja 7,70 proc., a w końcu sierpnia już 7,95 proc.

Świetnie radzi sobie BMW, które od stycznia zwiększyło w Polsce sprzedaż w ujęciu rok do roku o ponad 23 proc. Jeszcze lepiej wyglądają wyniki należącej do tego bawarskiego koncernu marki Mini. Jej rejestracje poszybowały w górę o prawie 63 proc. W ubiegłym miesiącu cała...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9344

Wydanie: 9344

Spis treści
Zamów abonament