Z unijnym znakiem łatwiej o sukces
Certyfikaty pomagają zdobyć rynek produktom lokalnym. Skutecznie wykorzystują je cukiernicy z Poznania.
1,5 tony rogali świętomarcińskich sprzedali w tym roku wielkopolscy producenci w ramach akcji alleRogal prowadzonej przez Urząd Miasta w Poznaniu na portalu zakupowym Allegro. W porównaniu z ubiegłym rokiem wynik ten był o 50 proc. wyższy.
Szczyt sprzedaży rogali świętomarcińskich przypada tradycyjnie na 11 listopada, ale akcja trwała od 16 października do 29 listopada. W tym czasie internauci odwiedzili stronę poświęconą rogalowi 90 tys. razy, trzy razy więcej niż w 2011 r.
Jak informuje poznański magistrat, ciastka zamówili na Allegro nie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta