Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Polisa ochroni klientów centrów handlowych

13 grudnia 2012 | Ekonomia | Zuzanna Reda-Jakima
Polisa zwiększa rozpoznawalność marki
źródło: Rzeczpospolita
Polisa zwiększa rozpoznawalność marki

Ochronę dla swoich klientów będą mogły wykupić między innymi sklepy i hotele.

Po­li­sy od na­stępstw nie­szczę­śli­wych wy­pad­ków AIG (daw­ny Char­tis) kie­ru­je do punk­tów han­dlo­wych, or­ga­ni­za­to­rów im­prez ma­so­wych, sto­wa­rzy­szeń czy or­ga­ni­za­cji wy­so­kie­go ry­zy­ka, jak po­li­cja czy woj­sko. Ma być ona uzu­peł­nie­niem ochro­ny z ty­tu­łu od­po­wie­dzial­no­ści cy­wil­nej i gwa­ran­to­wać od­szko­do­wa­nie w przy­pad­ku wy­stą­pie­nia szkód bę­dą­cych skut­kiem nie­szczę­śli­we­go wy­pad­ku.

– W przy­pad­ku zda­rze­nia i do­cho­dze­nia rosz­cze­nia z ty­tu­łu po­li­sy OC ko­niecz­ne do uzy­ska­nia od­szko­do­wa­nia jest udo­wod­nie­nie wi­ny wła­ści­cie­la...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9411

Wydanie: 9411

Spis treści
Zamów abonament