Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Polska atrakcyjna dla Hondy

13 grudnia 2012 | Ekonomia | Adam Woźniak
źródło: Archiwum

Rozmowa | W sprzedaży marki w Europie nasz kraj może być liderem – twierdzi Hirokazu Tomiki.

Rz: Według organizacji ACEA ten rok ma być dla motoryzacji w Europie najgorszy od 17 lat. Potwierdza to sytuacja Fiata w Polsce, który planuje potężne redukcje zatrudnienia w fabryce w Tychach. Nowy minister gospodarki zapowiada pomoc dla branży. Czego najbardziej oczekujecie? Co może wzmocnić nasz rynek?

Hirokazu Tomiki: Jako Honda nie mamy żadnych specjalnych oczekiwań. Ale jeśli rząd ogłosi taki program wsparcia dla sektora motoryzacyjnego, na pewno będzie on przez nas powitany z zadowoleniem.

Ale rynek słabnie, sprzedaż samochodów spada. Jak zahamować ten proces?

Naszą odpowiedzią na trudną sytuację rynkową jest wprowadzenie do sprzedaży nowych modeli. Realizujemy dwojakiego rodzaju działania mające zwiększyć sprzedaż. Po pierwsze, staramy się systematycznie wprowadzać na rynek nowe produkty, po drugie, wzmocnić sieć dilerską. Niezależnie od tego, czy mamy czas prosperity czy recesji, Honda stara się wspierać te dwa obszary. W pierwszym kwartale tego roku...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9411

Wydanie: 9411

Spis treści
Zamów abonament