Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Jeden telefon do wielu urzędów

20 grudnia 2012 | Życie Warszawy | Robert Biskupski

Centrum Komunikacji z Mieszkańcami ma ruszyć w połowie 2013 r.

Testy miejskiego call center, do którego mieszkańcy będą zgłaszać wszystkie problemy (oprócz tych, o których trzeba powiadomić policję, straż pożarną czy pogotowie ratunkowe), odbyły się w listopadzie.

Urzędnicy za pomocą nowego systemu pomagali mieszkańcom w ich problemach z komunikacją miejską.

– Okazało się, że pada wiele pytań, do których nie byliśmy przygotowani – mówi dyrektor miejskiego Centrum Komunikacji Społecznej Marcin Wojdat....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9417

Wydanie: 9417

Spis treści
Zamów abonament