Jeden telefon do wielu urzędów
Centrum Komunikacji z Mieszkańcami ma ruszyć w połowie 2013 r.
Testy miejskiego call center, do którego mieszkańcy będą zgłaszać wszystkie problemy (oprócz tych, o których trzeba powiadomić policję, straż pożarną czy pogotowie ratunkowe), odbyły się w listopadzie.
Urzędnicy za pomocą nowego systemu pomagali mieszkańcom w ich problemach z komunikacją miejską.
– Okazało się, że pada wiele pytań, do których nie byliśmy przygotowani – mówi dyrektor miejskiego Centrum Komunikacji Społecznej Marcin Wojdat....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta