Nadchodzą lepsze czasy w światowej reklamie?
Branża obniża prognozy na ten rok, ale spodziewa się poprawy w przyszłym.
Światowe Centrum Badań nad Reklamą WARC właśnie obniżyło prognozy globalnego wzrostu rynku reklamy w tym roku do 4 proc. To 0,9 pkt proc. mniej, niż dotychczas szacowano.
Obniżone zostały prognozy dla wszystkich mediów, ale najbardziej kina, którego przychody reklamowe wzrosną w tym roku tylko o 3,8 proc. (to spadek w porównaniu z poprzednimi przewidywaniami aż o 2,4 pkt proc.).
Są też pozytywne informacje. W przyszłym roku pieniądze reklamowe popłyną do mediów dużo szerszym strumieniem. Zdaniem WARC wzrost rynku w 2014 roku ma sięgnąć aż 5,5 proc. Szacunki Centrum stworzone są m.in. na podstawie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta